Παρασκευή 31 Δεκεμβρίου 2010

Γράμμα στον Άη Βασίλη......


Καλέ μου Άγιε Βασίλη.......

Ήμουν καλό παιδί φέτος. Πήγαινα ανελλιπώς στο γήπεδο και πάντα φώναζα για την ομάδα (ακόμα και όταν πήγαινε χάλια)
Δεν ξεφτίλισα ποτέ δημόσια τον Παναθηναϊκό (άσχετα που μερικές φορές γκρίνιαζα από τα φορουμ και τα μπλόγκ), ήμουν πάντα κοντά στην ομαδάρα του μπάσκετ, έκανα ότι μπορούσα (με δεδομένο το.... μικρό βάθος της τσέπης μου) για να βοηθήσω τον Ερασιτέχνη....
Δεν μάλωσα με κανένα αδέρφι μου Παναθηναϊκό, όσο και να διαφωνούσα μαζί του. Τζιγγερικοί, Γιαννακοπουλικοί, Βγενοπουλικοί, Πατερικοί, δεν με ένοιαζε να "βγω από πάνω", καθώς ήξερα πως ότι και να λέμε, ότι και να πιστεύουμε, κάθε Κυριακή μαζί θα είμαστε στο γήπεδο, εκεί που είμαστε ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΙ όλοι μας.
Και, παρότι θα το άξιζαν, δεν έδειρα ούτε γαυρους, ούτε τα δημοσιοτσιράκια τους. Έδειξα γαϊδουρινή υπομονή σε όλους όσους, για να προωθήσουν την ατζέντα τους, έπιασαν στο στόμα τους το όνομα του Παναθηναϊκού μου.

Σου έχω λοιπόν μια λίστα με πράγματα που θα ήθελα να φέρεις:

Για την μπάλα:

  • Φέρε μια ισχυρή διοίκηση, με ανθρώπους που να αγαπάνε την ομάδα και να θέλουν να επενδύσουν χρόνο και χρήμα.
  • Φέρε επαγγελματίες στον τομέα τους και όχι μαθητευόμενους που θέλουν απλά να κάνουν την αρπαχτή τους.
  • Φέρε παίχτες που θα παίξουν για την φανέλα και όχι για το εφάπαξ.
  • Φέρε ένα ακόμα Ντάμπλ, και μια καλή Ευρωπαϊκή πορεία, αντίστοιχη του ονόματος του Παναθηναϊκού
Για το Μπάσκετ
  • Φέρε .... έναν αντίπαλο!!!!!! Αμάν πια!!! Τον ξεκωλιάσαμε τον gay μια, δύο, δέκα, εκατό! Δεν έχει πλάκα πια! 
  • Φέρε και το έκτο για να τρελαθώ!!!!!!!!!!
Για τον Ερασιτέχνη:
  • Φέρε νέους ανθρώπους, που να νιώθουν τι θα πει "πρωταθλητή ΣΕ ΟΛΑ τα σπορ, παντοτινέ"
  • Φέρε χρήματα για τους αθλητές και τους προπονητές. Αν κάποιοι κρατάνε την σημαία ψηλά, αυτοί είναι!
Και τέλος για εμάς, τους οπαδούς....
  • Φέρε μας υγεία!
  • Φέρε μας ομόνοια. 
  • Και φέρε μας και υπομονή! Το 2011, κάτι μου λέει πως θα την χρειαστούμε....
Αυτά τα λίγα.......



1 σχόλιο: