Τρίτη 26 Απριλίου 2011

Δημήτρη μου, Δημήτρη μου.......


Ε, για μια φορά λέω κι'εγώ να ευλογήσω τα γένια μου:
Όταν εγώ κάποτε έλεγα πως ο "Δημητράκης" είναι επικίνδυνος για τον Παναθηναϊκό (όχι επειδή κατ'ανάγκην είναι "κακός", αλλά επειδή είναι άπειρος, θερμόαιμος και γενικά αυτό που λέμε "παιδί του μπαμπά"), κάποιοι μίλαγαν για τον "Μητσάρα" λες και ήταν ο.... Μεσσίας που θα ερχόταν μετά δόξης κρίναι ζώντας και νεκρούς!

Σήμερα οι ίδιοι αυτοί άνθρωποι που τον έλεγαν "Μητσάρα", τώρα τον λένε "Τράκη" και δεν θέλουν ούτε καν να τον βλέπουν.
Κωλοτούμπα;

Αν συνέχιζα να ευλογώ τα γένια μου, θα έλεγα πως ναι... Κωλοτούμπα!
Αλλά το ευλόγημα τελείωσε για σήμερα, και το ότι κάποτε στο παρελθόν υπήρξα και σωστός δεν ενδιαφέρει κανέναν στην τελική εκτός από εμένα και την ματαιοδοξία μου....

ΟΧΙ λοιπόν. Δεν είναι κωλοτούμπα! Απλά οι άνθρωποι αυτοί είδαν με αποδείξεις αυτό που κάποιοι καταλάβαμε με ενδείξεις. 
Και κάτω από αυτό το πρίσμα, πολύ καλά κάνουν που αποκηρύσσουν τον... Τράκη!
Και πως να μην το κάνουν άλλωστε!!!!

Μιλάμε για τον άνθρωπο που, μέσω της εφημερίδας του, πολέμησε όσο κανείς άλλος την πολυμετοχικότητα. Και δεν εξετάζω αν είχε δίκιο ή άδικο. Δόξα το θεό θα διαβάσετε αλλού σελίδες επί σελίδων για το ποιος έχει την "ευθύνη" για το τωρινό μπάχαλο, οπότε στα παπάρια σας και η δική μου γνώμη.
Αλλά αυτό που με ενοχλεί είναι πως ο Δημητράκης δεν κατάλαβε πως, αν θες να λες πως είσαι Παναθηναϊκός, απαγορευεται να ξεφτιλίζεις την διοίκηση της ομάδας!!!

Για να το πω και αλλιώς; Αν αύριο εγώ ξυπνήσω και αποφασίσω να γράψω στο blog μου "Ο Πατέρας είναι αδελφή!", ή "Ο Τζίγγερ τα βράδια κάνει πιάτσα στην Συγγρού", χέστηκε η φοράδα στ'αλώνι!!!!
Ένας γραφικός κακομοίρης με keyboard είμαι, που κάνει την ψωνάρα του!

Αν αύριο πάρω 10 φίλους μου και πάω στο ΟΑΚΑ να φωνάζω "Παύλο κοντέ, φύγε από την ΠΑΕ" ή "Που'ναι τα λεφτά Βγενόπουλε", είμαι υπόλογος ΜΟΝΟ στα αδέλφια μου, που είναι εκεί, με ακούνε και με κρίνουνε. 

ΕΣΥ όμως Δημήτρη μου έχεις μια εφημερίδα και δεν ξέρω κι'εγώ πόσα sites, και το εξώφυλλο (τουλάχιστον, γιατί από πωλήσεις.... βράστα!) σου το διαβάζει χιλιάδες κόσμος!
Και δημιουργείς κλίμα....
Δημιουργείς εντάσεις.....
Σπέρνεις τον εμφύλιο.....
Και το χειρότερο απ'ολα, δίνεις πάτημα στους απογόνους να κάνουν πλάκα με τον ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟ!
Και όλα αυτά γιατί; Για το καπρίτσιο σου; 

Μιλάμε για τον άνθρωπο που έβγαλε "στον τάκο" ως κύριο υπαίτιο για τα δεινά του Παναθηναϊκού τον Κώστα Γκόντζο, και λίγο καιρό μετά τον..... προσλαμβάνει ως αρθρογράφο σε δικό του site!!!!!
Και πάλι δεν κοιτάζω αν είχε δίκιο ή άδικο για την κίνηση του για το 16σέλιδο. Μπορεί ο Γκόντζος να είναι αθώα περιστερά, μπορεί να είναι και ο προάγγελος του Αντιχρίστου, ΔΕΝ ΜΕ ΚΟΦΤΕΙ!

Αλλά αν είχες δίκιο Δημητράκη, και τα πράγματα είναι όπως τα έγραφες τότε, για ποιον λόγο προσλαμβάνεις αυτόν τον άνθρωπο; Γιατί ταΐζεις τον "εχθρό" και τον βάζεις ακόμα πιο "εντός"; Πάλι για το καπρίτσιο σου;
Αν είχες άδικο, και ο Γκόντζος μάλιστα δεν είχε σχέση με αυτά που τον κατηγορούσες, ακόμα χειρότερα!!! 
Στοχοποίησες τότε έναν άνθρωπο για να εξηπηρετήσεις τους δικούς σου σκοπούς!

Παράνοια ο Δημητράκης λοιπόν! Αλλά τι να λέμε τώρα! 
Μιλάμε για τον άνθρωπο ο οποίος, από τη μια είναι ενεργό μέλος και ισότιμος συνομιλητής σε διαδικτυακό φόρουμ οπαδών, και από την άλλη στέλνει.... εξώδικα στους ίδιους αυτούς τους συνομιλητές του!!! Και μάλιστα σε ποιούς ε;;;;;;; Σε αυτούς που έχουν στηρίξει την οικογένειά του με νύχια και με δόντια!

Και στέλνει εξώδικα. Και τους κράζει στα οπισθόφυλλα.... 
Γιατί; Επειδή "χαλάστηκε" με την κριτική!
Δηλαδή ρε Δημητράκη, sorry κι'όλας, αλλά ο Τζίγγερ τι θα έπρεπε να είχε κάνει με όσα του έχουν σουρει εκεί μέσα;;; Να πάει με πολυβόλο;
Αρα λοιπόν μιλάμε για ένα άνθρωπο που δεν γουστάρει κριτική. Sorry και πάλι Δημήτρη μου, αλλά στον Παναθηναϊκό εμείς δεν μάθαμε να κάνουμε πίπες σε κανένα παράγοντα! Αυτά στο λιμάνι....

Και μιας και είπα για λιμάνι, πες μας ρε Δημητράκη, με την χορηγία που έδωσες για να προβάλεις τις εκδόσεις σου στο γήπεδο του γαυρου (ΗΜΑΡΤΟΝ!!!), πόσοι αθλητές του Ερασιτέχνη Παναθηναϊκού θα έτρωγαν ψωμάκι;;;;;
Και μην μας πεις για την "χορηγία" των 500 χιλιάδων, γιατί γελάει ο κόσμος με το ΦΙΑΣΚΟ!

Εν κατακλείδι και για να μην το κουράζουμε.
Δημητράκη μας απέδειξες πως για τα πολλά, τα μεγάλα και τα σπουδαία του ΠΑΟ, απλά δεν κάνεις!
Είσαι λίγος, και κρίμα το όνομά σου!

Αν πραγματικά θες να γυρίσεις τον κόσμο ξανά υπέρ σου, ο Ερασιτέχνης ΠΑΟ είναι εδώ και περιμένει. Πάρε τον και κάνε τον ΜΕΓΑΛΟ ΟΠΩΣ ΤΟΥ ΑΞΙΖΕΙ.
Τότε (και μόνο τότε!) θα αποκτήσεις το δικαίωμα να ζητήσεις και κάτι παραπάνω.
Ελεω Θεού όμως, και επειδή σε λένε "Γιαννακόπουλο", δυστυχώς Δημητράκη μου... ατύχησες!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου